14 Ağustos 2011 Pazar

Aşk İnsanı Komik Yapar

"Aşkına sadece saygı gösterilmesini istiyordu.
Sevgilisi ise onu görünce göğüs düğmelerini ilikliyordu."

"Seviyorum seni o halde varım, dedi sevgilisine.
Sevgilisi, Sevmiyorum seni o halde yokum, dedi.
Aşık olan sadece kendi varlığıyla sap gibi ortada kalmıştı."

"Aşkın hayatımı yamulttuç Fazla sıkılmış çamaşıra döndüm."

"Aşk insanın kendini sevgilide kaybetmesidir.
Acaba insan kendinde olsa, yine de aşık olabilir mi?"

"Aşkı için çoğu insan ölüme koşuyor. Acaba aşkı ile yaşamak daha mı zor?"

Konuya İlişkin Atasözleri

-Aşk ülkesini kanunsuz idare eder (İtalyan atasözü)
=Tıpkı İtalyan usulü mafya gibi.

-Aşkın tokadı üzüm gibi tatlıdır (Mısır atasözü)
=Ancak bir namus cinayetine kurban gitmezsen.

-Aşk gecede dolaşır (Yunan atasözü)
=Aşk da karanlık işlerdendir.

Karşılıksız Aşk

"Karşılıksız aşk, asırlarca konuşma isteği duymak
ancak bunun bir monolog olduğunu fark etmektir."

"Karşılıksız aşk, bir uçuruma gül atıp yankısını duymamaktır."

"Karşılıksız aşk bir dağa küsmek ya da bir dağı sevmek gibidir.
Ama dağların bile yankısı vardır."

Beni Hiç Anlamadın

"Beni hiç anlamadın. Ama artık anlamana fırsat vermeyeceğim.
Şans ona kucak açanlar için vardır."

"Beni hiç anlamadın. Ben de acı çeke çeke güçlü oldum.
Artık anlamanı beklemiyorum."

"Beni hiç anlamadın. Sadece gülümsedin.
Tıpkı politikadaki gibi, içten değil hiçten bir gülümseme."

Aşk En çok Şairleri Vurur ya da Kime Vurursa Şair Olur

-Cemal Süreyya, "Daha nen olayım isterdin? Onursuzunum senin!" diyor.
İşin trajik yanı onur gittiği halde aşk gelmiyor.
-Abdurrahim Karakoç, "Başımdan bir karasevda döküldü", diyor.
Evlendikten sonra kovadaki kesinlikle bulaşık suyuna döner.


Aşk İnsanı Komik Yapar, Can Güneş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder