12 Eylül 2011 Pazartesi

Merhaba, Seni Seviyorum

Merhaba, seni seviyorum,
Adını söylemeyecek misin?
Merhaba, seni seviyorum,
Bırak oyununa dalayım.
Merhaba, seni seviyorum,
Adını söylemeyecek misin?
Merhaba, seni seviyorum,
Bırak oyununa dalayım.

Yokuş aşağı yürüyor,
Kimseyi umursamadan,
İnanıyor musun ki o sen olacaksın
Melekler kraliçesini kendine baktıracak?

Merhaba, seni seviyorum,
Adını söylemeyecek misin?
Merhaba, seni seviyorum,
Bırak oyununa dalayım.
Merhaba, seni seviyorum,
Adını söylemeyecek misin?
Merhaba, seni seviyorum,
Bırak oyununa dalayım.

Öyle burnu havada ki,
Gökteki bir heykel gibi,
Kolları hain ve bacakları uzun,
Ne zaman kıpırdasa, beynim bu şarkıyı haykırıyor.

Kaldırımlar önünde diz çöküyor,
Hoş bir şey dilenen köpek gibi.
Dikkatini çekebileceğini mi sanıyorsun, şaşkın?
Bu kara renkli mücevheri kopartabileceğini mi sanıyorsun?
Merhaba,
Merhaba,
Merhaba,
Merhaba,
Merhaba,
Merhaba,
Merhaba,
Seni istiyorum.
Sana ihtiyacım var.
Sevgilim.
Sevgilim.
Merhaba,
Merhaba,
Merhaba.

The Doors

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder