10 Ekim 2011 Pazartesi

Türkçe için iftihar vakti!

Ülkemizde teorik anlamda öğretim verilmesine rağmen pratikte eğitim konusunda büyük sıkıntılar mevcut. Bu tür bir yazıyı Türk Dili mezunu biri yazıyorsa öğrenciler ve diğer insanlar ne yapsın?



Çok hata yaptım şimdiye kaDar, inkar etmiyorum..Ders aLDıkLarım oLdu, aLmaya vakit ßuLamadıkLarım..DuydukLarım Doğruysa; zaferLerimde oLmu$..Ahımı aLanLar fatura öDüyormuş..İiki yapmışım Dediğim şeyLer var, keşkeLerim de..ŞimDi yeni ßi hayatım var, yeni insanLarLa, yeni yerLerDe, yeni zamanda..EskiLerDe var,ama çoğu es......ki yerLerd...e eski zamanLarda..Geri DönDürmek isteDiğim zamanLar war, engeLLemek isteDiğim *ßaşLangıçLar*..Ama ne yazıkki "ama" yazDığım zamana ßiLe qeri Dönemiyorum!HayatımDan seneLer çaLan insan(Lar), iiki çaLmışLar!İiki oLmuşLar hayatımDa, ßüyütmüşLer ßeni..Hafızamdan siLmek isteDiqim görüntüLer var, siLemediğim!SözLer var duymamış oLmayı diLediğim ama Duyduğum..KimiLerinin gözüne sokmak istediğim gerçekLer var, bende saklı kaLmasını doğru bulduğum..Ve hepsinin ßi yeri, zamanı war içimde tuttuğum.....

Bütün yüksekokullar gözümüzü açmaya yaramazlarsa kötüdür, bizim gittiklerimiz ise en kötüleridir. Ne berbat öğretmenlere dayanmak zorunda kaldık, kafamızı yediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder