11 Nisan 2013 Perşembe

Kitap dostlukları

Sakarya'da benim bildiğim üç sahaf var. Resul Abi'nin işlettiği İlk Sahaf, İxir ve antika eşyalarla eski kitapları harmanlayan Osman Abi'nin yeri. Hepsi de güzel yerler. Oturup saatlerce sohbet edebileceğiniz insanlar. Çok şey öğrendim onlardan. Hem aldığım kitaplardan hem sohbetlerinden çok şey öğrendim. Bir hafta gitmesem özlerim. Özellikle Resul Abi'yi çok özlerim. Bir şeyler yapmak istediğim vakit gidip danışırım Resul Abi'ye. Bahsettiğin her konuda bir bildiği vardır kendisinin. Bir de oraya gelen diğer kitap vesilesiyle oluşan dostları. Sakarya'da bu denli kültürlü ve mütevazi insanlar gördüğüm zaman mutlu oluyorum. Caddeye çıktığımda normalde hep asık olan suratım insan sevgisiyle doluyor. Acaba bu caddede yürüyen başka ne bilgeler var kim bilir diye düşünüyorum. Şehrin caddesinde yürüyen herkes gizemlidir aslında. Bir çok bilinmeyeni taşır ince bacakları. Belki de yanımdan geçen kişi en yakın dostum olabilecek biri ama bilmiyoruz işte. Ne o biliyor ne de ben. Ama bu sahaflar sayesinde çok güzel insanlarla tanışmışlığım oldu. Yaşamlarına dair hiçbir şey bilmediğim fakat düşüncelerini, neleri sevdiklerini, duygularını, onları nelerin heyecanlandıracağını bildiğim insanlar..güzel insanlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder