24 Ocak 2011 Pazartesi

Gülziya Murat Çelik


Her aşk kendi fermanıyla unutulur

Unuttuğumuz nedir, söyle?

Anlıyoruz; aşk unutuluşlardan

Payımıza düşen yerdir!


Son bulabilir mi bu yalnızlığın gezintileri

hepimizin harabeleriyken herkesin elleri..!


bir semahla gelirken sabah

ve ardında şafak ve güneş

kendi kaderine sürgülenmiş bir bedeni anlatır semazenler

denenen, bir gidişin müsveddesidir!


İnsan zayıf olandır, ruhunun ağırlığını bir başkasına taşıtır..!


Herkesin sırtında bir Yusuf yalnızlığı..

Aynada bize bakan bu gözler daha önce yürünmüş hangi yollardan arta kalanlardır..


söylesene,

ben ölürken

kendini yaşatabilecek misin anlattıklarımla?


Herkesin kıyılarında sınırlarını çocukluğunun çizdiği bir uçurum mutlaka vardır


bir ses gibi çizerse yüzünü gece
unutma Gülziya
ben rengini vermeyen gül
açılıp gireceğim düşlerine.


Aşk; bilinç altında unutulan bir neşter...

Düşler,diye devam etti.Düşler insanı her şeyden vazgeçire bilir,ya da her herşeyi yapma güçünü vere bilir. Düşlerine dikkat et dostum; hiçbir zaman içindeki sevginin gerisinde kalmasına izin verme.

bizi anlatıyorum gülziya!
kendimi hatırlamak için,
sahi, ben sen miydim?

artık sızacak yeri kalmadı gözyaşlarımızın
nerede birikiyorsak orada kuruyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder